Brev:
Pålæg
20. oktober 2008
Alder:
8 mdr.
Pålæg
Hej Helen ...
Tak for en god brevkasse og dine gode svar ..
Jeg har en datter på 8 mdr. og har brug for at vide hvad hun må få at spise eller hvis det er lettere ikke spise.. F.eks. pålæg, frugt, - bare sådan all around
Venlig hilsen
Charlotte